Wednesday 27 April 2011

tenangkan otak dan fikiran

beberapa hari lepas adalah hari yg sangat banyak benda mau difikirkan
ujian memandu dan temuduga spp...
kelam kabut dan tidak teratur (that my way)
ujian memandu ambik d KK
interview plak d bandar LD yang 1 jam 30minit dri skul aku...
smuanya pun ambik masa perjalanan
tp smua tu sdh sttle so skrg fokus dgn budak2 aku yg ada yg makin malas tu
nsb keja dorg slalu jg hantar...
klu ndak jd penceramah dan ustaz lg aku
kali budak2 tu tension sdh mendengar so kena hantar keja jak la~
tp aku masih ternanti2 aku punya lesen...napa PMJ blum call aku lg ni
cepat bah aku mau tgk lesen memandu aku tu

2 comments:

  1. mcmana interview spp ko..? ok ka?
    kcian mcm busy ja kmurg ni slalu. mcm takut jg lah sikit utk masuk post nnt.. takut kejutan budaya dr telmpau relax pg tlmpau busy.. >_<

    ReplyDelete
  2. ok jak kilik~...so far teda pa masalah ku rasa....time time kamu yg baru posting ni teda spp sdh...cuma kamu kena hantar laporan yang sangat tebal...so nantikan la~

    ReplyDelete